Informacje o dostawach

1) Formy dostawy i odbioru:

Dostawy produktów realizowane są na terenie całego kraju oraz Europy, istnieje również możliwość dostawy do krajów spoza UE.
Jeśli chcesz zamówić do innego kraju niż Polska wybierz kraj docelowy podczas zamówienia w koszyku.
Do krajów EU koszty dostawy zostały zdefiniowane, ale zastrzegamy sobie możliwość anulowania zamówienia lub zmianę kosztów wysyłki w przypadku gdy zamówiony produkt będzie przekraczał wymiary przesyłki możliwej do zrealizowania przez firmę kurierską.

Dostępne formy dostawy zmieniają się w zależności od produktów znajdujących się w koszyku, i są widoczne tylko dla produktów które mają wspólne formy dostawy.

Dostępne formy dostawy są zawsze pokazane na karcie produktu, oraz w koszyku zamówienia, i zmieniają się zależnie od wybranych produktów.
Forma płatności jest przypisana do formy dostawy.
Przy przesyłkach zagranicznych prosimy o wpłatę w Euro na nasze konto walutowe którego numer dostaniesz w mejlu potwierdzającym złożenie zamówienia.

Status przesyłki można sprawdzać na bieżąco, na podanych powyżej stronach, wpisując numer listu przewozowego otrzymany od wybranej firmy kurierskiej, na podany przy zamówieniu adres e-mailowy.

W przypadku przesyłek o dużych gabarytach, nienormatywnych, o dużej wadze, zastrzegamy sobie prawo wysyłki kurierem innym niż wybranym.

Umożliwiamy odbiór osobisty.
Towar we wskazanym przez kupującego punkcie odbioru, będzie możliwy do odbioru nie wcześniej, niż w przeciągu 1-3 dni roboczych. O możliwości jego odebrania poinformujemy zamawiającego mailem.
Prosimy o wybranie planowanego miejsca odbioru

2) Informacje o przesyłce:

Przesyłki proszę się spodziewać w przeciągu 1-2 dni roboczych. Będziemy dokładać wszelkich starań, aby przesyłka trafiła do Ciebie w możliwie najkrótszym czasie.
Ale firmy spedycyjne zastrzegają sobie prawo do dostarczenia przesyłki w przeciągu 5 dni roboczych. Wobec tego, w przypadku niedostarczenia przesyłki w w/w terminie prosimy o kontakt z nami adres mailowy sklep@invelion.pl.

UWAGA KURIER NIE MA OBOWIĄZKU TELEFONICZNEGO POWIADAMIANIA O KTÓREJ GODZINIE BĘDZIE Z PRZESYŁKĄ.
Jeśli chcesz uzyskać przybliżoną godzinę dostawy, prosimy skontaktuj się ze spedytorem, który tą przesyłkę do Ciebie dostarcza.
Należy posługiwać się otrzymanym numerem listu przewozowego.

3) Czas realizacji zamówienia:

Czas realizacji zamówienia zależny jest od dostępności danego produktu w naszym magazynie lub w magazynie naszego dostawcy.
Jest on pokazany na karcie produktu.
Czas realizacji jest to czas, który upływa od wpłynięcia zamówienia do chwili wysłania przesyłki do Ciebie, przy czym uwzględniane są tylko dni robocze.
Zamówienie złożone z kilku towarów o różnym czasie realizacji jest wysyłane po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.
Zastrzegamy sobie prawo wydłużenia czasu realizacji w przypadku chwilowego braku towaru. W takim przypadku zostaniesz o tym fakcie bezzwłocznie poinformowany.
O ewentualnym opóźnieniu w czasie realizacji, powiadomimy Cię telefonicznie lub przez e-mail w momencie sprawdzenia przez nas pozycji z zamówienia.
W dniu pakowania pozycji z zamówienia, poprzez system naszego sklepu wysyłamy e-mail z informacją o wysyłce. Jeśli dzień wysyłki takiej informacji jest dzień roboczy przesyłka zostanie tego samego dnia przekazana kurierowi.
W przypadku gdy nasz magazyn, stwierdzi że z powodu np. uszkodzonego towaru , nie możemy tego dnia zrealizować Twojego zamówienia, wyślemy do Ciebie e-mail o opóźnieniu w realizacji zamówienia.

4) Koszty dostawy klienci hurtowi i indywidualni są pokazane na etapie składania w koszyku zamówienia
Koszty dostawy zostały zdefiniowane dla każdej z grup klientów, produktów oraz form płatności, przez zatwierdzeniem zamówienia koszty te są widoczne w podsumowaniu zamówienia.

5) Uszkodzenia transportowe:

W przypadku widocznych zewnętrznych uszkodzeń przesyłki,(odkształceń, pęknięć, dziur itp.) taką przesyłkę należy KONIECZNIE OTWORZYĆ w obecności kuriera, po uprzednim podpisaniu przyjęcia przesyłki.
(kurier nie pozwoli otworzyć przesyłki bez wcześniejszego podpisania odbioru, w razie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki kurier jest zobowiązany do spisania protokołu). Jeśli kurier nie ma protokołu uszkodzeń przy sobie, należy sporządzić taki protokół samemu, na którym należy wpisać numer listu przewozowego, oraz opisując dokładnie uszkodzenia przesyłki, oraz sposób jej zabezpieczenia.
Można również odmówić przyjęcia takiej przesyłki, równocześnie informując nas o powodzie odmowy jej przyjęcia.
W przypadku braku uszkodzeń zewnętrznych, wskazane jest również sprawdzenie zawartości przesyłki. Jeśli dostarczany przedmiot jest uszkodzony, najlepiej zrobisz jeśli od razu skontaktujesz się z nami +48 (48)3314420
Mimo prawnej możliwości zgłoszenia uszkodzenia przesyłki w firmie transportowej w przeciągu 7dni od daty doręczenia przesyłki, i późniejsze spisanie protokołu szkody sugerujemy takie zgłoszenie i spisanie protokołu w momencie odbioru przesyłki od kuriera.
W przypadku dostawy za pośrednictwem paczkomatów należy od razu po wyjęciu przesyłki ze skrytki, rozpakować produkt oraz gdy są jakieś uszkodzenia zgłosić na infolinie Inpostu uszkodzenie
W przypadku nie spisania takiego protokołu w momencie dostarczenia przesyłki, lub nie zgłoszenia do Inpostu, będziemy zmuszeni stosować się do obowiązującego Kodeksu Cywilnego, którego urywki przedstawiamy poniżej.
Art. 545.
§ 2. W razie przesłania rzeczy sprzedanej na miejsce przeznaczenia za pośrednictwem przewoźnika, kupujący obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju; jeżeli stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
Art. 548.
§ 1 : Z chwilą wydania rzeczy sprzedanej przechodzą na kupującego korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy.